stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Betaling abbonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Open Archieven (via Internet Explorer browser)

Goedemiddag, 

Ik heb net 10 minuten geleden een abonnement afgesloten maar dit was een foutje. Ik had het verkeerd begrepen en ik ga dan ook geen gebruik maken van het abonnement. Kunnen jullie dit annuleren en de kosten retourneren?

Lotte Corbeek - 6 okt 2022 - 14:14

Beste Mw. Corbeek,

Ik zal ervoor zorgen dat het abonnementsgeld binnenkort wordt teruggestort. 

Yolanda Lippens - 7 okt 2022 - 11:22


Heel erg bedankt!

Lotte Corbeek - 7 okt 2022 - 11:44







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu