stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Website offline? opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/stamboom-bellwinkel/

Ik krijg overal dat de pagina niet gevonden is. Ook de link "Scans" geeft hetzelfde resultaat.

Echter het downloaden van mijn GED-bestand werkt wel en is compleet. Ook de afbeeldingen staan er nog.

Lijkt een probleem met de site zelf.

Hans Bellwinkel - 9 dec 2022 - 19:25

Ik heb het zelfde probleem. Er is iets fors mis met de site.

Mijn eigen stamboom gedeelte is ook niet meer zichtbaar maar kan  wel inloggen

Theo Bijl - 9 dec 2022 - 19:27

Gezien, hopelijk kan Bob het snel oplossen. 

Yolanda Lippens - 9 dec 2022 - 21:42

Probleem is groter geworden. Als het opgelost was, is het probleem terug.

Martien Mantel - 12 dec 2022 - 15:17

Dit probleem is inmiddels opgelost. 

Yolanda Lippens - 13 dec 2022 - 20:00

Wat is er gedaan om herhaling van het probleem te voorkomen?

Pauline Berens EBBI - 14 dec 2022 - 12:17

In het algemeen geldt, bij elk probleem wordt er eerst geprobeerd op het te reproduceren, op een technische wijze levert dit dus een test op. Hiermee wordt dan het aantal tests in de monitoring van alle websites steeds uitgebreid.

Bob Coret - 23 dec 2022 - 14:28

Hallo Bob,

Ik ben erg tevreden met Ggenealogieonline en het werkt al zeer lang zonder problemen.

 

Gisteravond heb ik de gedcom ge-upload, ik kreeg het bericht dat de stamboom bijgewerkt was.

Bij het bekijken bleek de stamboom niet meer vindbaar was, ik kon nog wel inloggen en de laatste versie down loaden .

Maar ik kon geen nieuwe oploaden en/of verversen en de beheerspagina was ook minimaal beschikbaar.

Het lijkt erop dat de stamboom niet meer bestaat of in ieder geval niet bereikbaar meer is.

Het gaat om de volgende boom:

https://www.genealogieonline.nl/stamboom-rikkers-taphorn/  

krijgt de volgende foumelding: Pagina niet gevonden

 

Met vriendelijke groet,

 

Giri Rikkers

Giri Rikkers - 13 jan 2023 - 15:23

Goedendag X.

Ook ik kon mijn bestand verversen ( op 11 januari) en kreeg geen afwijzende reactie of iets dergelijks. Na het uploaden lijkt het bestand verdwenen te zijn. Foutmeldeing:  Pagina niet gevonden.

????

Het betreft mijn bestand: "Stamboom Goes en meer."

Kunt u mij helpen en mijn publicatie weer zichtbaar, raadpleegbaar te maken?

Vriendelijke groet,

Cees Goes.

Cees Goes - 13 jan 2023 - 17:45

Dag Cees, gewoon nog 'n keer je GEDCOM uploaden, daarmee dwing je GO om je publicatie opnieuw te genereren, dat helpt gewoonlijk. Op

https://www.genealogieonline.nl/mijn/queue.php

kun je de voortgang volgen.

Pauline Berens BC - 13 jan 2023 - 17:55

Hallo Pauline, 

Ik kan hem wel downloaden en het is inderdaad de laatste. Er is wel een button voor het uploaden maar die komt niet uit bij mijn stamboom maar bij de homepage:

https://www.genealogieonline.nl/mijn/beheer/acties.php?id=15821 en ik ben dan gevangen in een terugkomende lus.... 

Opties » Publicatie beheren »

Het adres van uw publicatie op Genealogie Online is
https://www.genealogieonline.nl

Giri Rikkers - 13 jan 2023 - 19:18

Wil je 'ns proberen 'n nieuwe publicatie toe te voegen met exact de oude naam? Dus stamboom-rikkers-taphorn

Dat werkte volgens 'n ander forum-item. In 't menu rechtsboven vind je Publicatie Toevoegen boven Publicatie Beheren. Wel 'n Plus-abo nodig.

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Pauline Berens EBBI - 13 jan 2023 - 22:02 (laatst bijgewerkt 14 jan 2023 — 09:58 door auteur)

Dag Pauline,

Het lijkt er op dat ik hetzelfde probleem heb als Giri (zie hierboven).

Ik kan de publicatie niet verversen; na op de groene button gedrukt te hebben gebeurt er hoegenaamd niets. Na nog eens aantikken idem dito.

Ik heb geen Plus-abonnement en kom niet in het menu zoals hierboven, mijn publicatie bestaat niet volgens genealogieonline.

?

Groet,

Cees Goes.

Cees Goes - 14 jan 2023 - 12:27

Gezien, Bob gaat er naar kijken. 

Yolanda Lippens - 14 jan 2023 - 16:11

Hallo Yolanda,

Het is gelukt op een nieuwe boom toe te voegen, maar dat kon alleen nadat ik een abonnement genomen had, omdat ik dan er wel een kon toevoegen wat zonder abonnement niet kon.

Hartelijk Dank,

Giri Rikkers

Giri Rikkers - 14 jan 2023 - 17:26


Bob, Yolanda... joeppiiiieee. Mijn publicatie is weer te raadplegen dus zichtbaar.

Merkwaardig hoe het voelt als het lijkt dat al mijn onderzoeksgegevens verdwenen zijn. 

Groet en dank voor het herstellen.

Cees Goes.

Cees Goes - 15 jan 2023 - 14:51







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu