stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Beheer publicatie werkt niet meer opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Firefox browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/genealogie-leijten/

Op 22-12-2022 om 3:07 heb ik een nieuwe versie ge-upload van mijn publicatie "Genealogie Leijten (en naamvarianten)"; dit is goed gegaan en daar heb ik ook een email van ontvangen. Op dezelfde datum om 03:26 heb ik deze publicatie nogmaals ververst (nu met koppelingen naar afbeeldingen) en dit is ook goed gegaan; ook hiervan heb ik een email ontvangen.

Vervolgens ben ik gestart met het uploaden van de afbeeldingen. Hier is iets fout gegaan want ik kreeg een email dat mijn publicatie "Familie Leijten-van Bussel" bijgewerkt was. Deze publicatie heb heb ik echter vernieuwd op 20-12-2022 en dat is toen allemaal goed gegaan. Omdat ik mogelijk ergens een fout gemaakt had, heb ik het uploaden van de afbeeldingen nogmaals uitgevoerd. Het resultaat bleef hetzelfde; ook nu kreeg ik een email dat mijn andere publicatie (Familie Leijten-van Bussel) bijgewerkt was.

Vanaf dit moment werkt het beheer van mijn publicatie "Genealogie Leijten (en naamvarianten)" niet meer. Ik krijg geen emails meer dat gegevens verwerkt zijn en ook in het "Overzicht publicatieverwerking" zijn mijn mutaties niet meer zichtbaar.

Graag hulp om dit probleem opgelost te krijgen. Alvast hartelijk dank.

Jan Leijten - 23 dec 2022 - 02:45

Dag Jan, ik zie in het verwerkingsproces:

Kun je 'n schermafdruk delen waaruit blijkt dat je ingelogd bent als Jan Leijten, je kiest publicatie Genealogie Leijten (en Naamvarianten) en probeert 'n GEDCOM te uploaden?

Zie https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/86453/0/hij_verwerkt_de_publicatie_gegevens_niet 

Wil je 'ns proberen de Genealogie Leijten (en Naamvarianten)-GEDCOM opnieuw te uploaden?

Pauline Berens EBBI - 23 dec 2022 - 09:17 (laatst bijgewerkt 23 dec 2022 — 09:29 door auteur)

Hallo Pauline,

Bedankt voor je reactie.

Hieronder de gevraagde schermafdruk. Die ziet er normaal uit. Opnieuw uploaden van de GEDCOM heb ik ook al 2 of 3 keer geprobeerd. Het bestand wordt wel verzonden, maar daarna gebeurt er helemaal niets meer (geen email dat de verwerking gereed is; geen melding in "Overzicht publicatieverwerking"). 

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Jan Leijten - 23 dec 2022 - 16:01

Bedankt Jan, vanmiddag overleggen Bob Coret en Yolanda Lippens van de helpdesk, ik laat je probleem verder graag aan hen over:-)

Pauline Berens BC - 23 dec 2022 - 16:07

Jan,

Kun je de cache (geschiedenis) van de browser legen en het dan nogmaals proberen?

Bob Coret - 23 dec 2022 - 16:44


Hallo Bob,

Ik heb de hele geschiedenis van de browser geleegd en de PC opnieuw opgestart. Alle werkt nu weer zoals vanouds. Ik heb de GEDCOM en de afbeeldingen kunnen uploaden en mijn publicatie ziet er weer top uit.

Bedankt voor jullie snelle reactie en goede advies.

Fijne feestdagen toegewenst voor jouw hele team.

Jan Leijten

Jan Leijten - 23 dec 2022 - 20:51







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu