Het lukt sinds enige weken niet meer om mijn publicatie te verversen met behulp van Dropbox.
Ik heb Dropbox voor alle zekerheid opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
Zijn er wijzigingen in de instellingen bij www.genealogieonline.nl wat betreft Dropbox?
In mijn Dropbox-map heb ik een map genaamd 'Apps', en hierin bevindt zich een map genaamd 'Genealogie Online', met daarin weer een map
genaamd 'stamboom-van-dijl-jansen'. Daarin plaats ik het bestand 'GenealogieOnlineBackup (1)'. Wat doe ik fout?
Of ligt de fout bij www.genealogieonline.nl ?
Beste Carmen,
hartelijk dank voor je reactie.
Heb ik veel aan!
Groeten van
Dick van Dijl
We zijn er inderdaad mee bezig...
Zoals Carmen ook aangaf: controleer via https://www.genealogieonline.nl/mijn/dropbox/ of de koppeling tussen Genealogie Online en Dropbox nog actief is. Uit beveiligingsoverwegingen trekt Dropbox de door uw aan Genealogie Online gegeven toestemming weer in en moet deze opnieuw bekracktigd worden.
Is uw probleem opgelost / vraag beantwoord?
Wilt u dan onderaan uw bericht klikken op 'Markeren als opgelost'?
Zo nee, wilt u ons dan laten weten wat er nog misgaat?
Nee, het lukt nog steeds niet, helaas.