stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Family Search probleem opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Anders (via Chrome browser) op adres https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YS7W-6XL?cc=1576401

Ik krijg opeens bij het benaderen van een akte in Family Search de volgende melding. Afbeelding kan niet worden getoond. U hebt geen toestemming om deze afbeelding te bekijken. Heeft iemand deze melding ook gehad? Ik heb een premium abonnement

Hans Vons - 8 jan 2025 - 16:36

Ik krijg een helemaal wit scherm (de film laadt niet), er zal wel een storing zijn.

Edit: ik heb nog even een andere film geprobeerd (eentje die ik vaker gebruik) en kreeg daar: 

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Afwachten maar tot de storing is verholpen.

Anneke 12 - 8 jan 2025 - 16:57 (laatst bijgewerkt 8 jan 2025 — 17:04 door auteur)

Klopt heb hetzelfde. Op de FB pagina over FamilySearch ook al mensen met problemen.

Duinker - 8 jan 2025 - 17:07 (laatst bijgewerkt 8 jan 2025 — 17:07 door auteur)

Alles werkt bij mij weer als vanouds.

Anneke 12 - 8 jan 2025 - 20:18

Bij mij werkt nu ook alles weer perfect en bedankt voor je reactie

Hans Vons - 9 jan 2025 - 13:48 (laatst bijgewerkt 9 jan 2025 — 13:48 door auteur)


Bedankt voor jullie reactie. Nu werkt het weer en kunnen weer lekker aan de slag

Groeten Hans

Hans Vons - 9 jan 2025 - 13:50







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu