Beste mede genealogen,
3 weken geleden bestelde ik op www.dutchgenealogy.com de cd set Families of South Holland - Index to Christenings (1695-1812) Binnen 1 week kwam er een envelope met helaas alleen 1 van de 5 cd's (addendum) erin. Het geld was al van de creditcard afgehaald. Ik heb een e-mail gestuurd met de vraag of er wellicht wat mis was gegaan of dat de rest nog moest komen. Geen antwoord. Na 1 week nog een keer gemaild met leesbevestiging, na 1 week was de mail niet eens gelezen ! Enfin, na 3 weken valt ineens een envelope met de overige cd's in de bus, doosje was weliswaar beschadigd maar de cd's zagen er goed uit. Eind goed, al goed ? Helaas niet ! 3 van de 4 cd's zijn onleesbaar, ik heb het op 3 verschillende moderne pc's geprobreerd. Ik voel me dus netjes gezegd opgelicht voor 50 euro en ga proberen via Paypal of Visa mijn geld terug te halen. Ik zal ook nog een keer mailen naar dutch genealogy hoewel dat waarschijnlijk geen nut heeft ...
U bent gewaarschuwd !
Groet, Folkert
Deze cd's heb ik jaren geleden gekocht, maar geen problemen mee gehad.
Is het niet zo dat Dutchgenealogy.com verbonden is aan Uitgeverij Alvo ( http://www.onserfgoed.com/ ) ???
In ieder geval zijn de betreffende cd's ook bij Alvo te koop en daar heb ik ze indertijd aangeschaft (bij een Alvo-stand op een of andere genealogische dag).
Je zou eens contact kunnen opnemen met de heer Lups van uitgeverij Alvo, misschien kan hij het probleem (helpen) oplossen.
Adresgegevens:
Buitenwatersloot 142
2613 SV Delft
Telefoon: 015-2146963
E-mail: <alvolups@ziggo.nl>
Harm,
Had ik dat maar eerder geweten ! Ik werk in Delft ...
Zal ze eens bellen.
Dank voor de tip, Folkert
Hoi Folkert,
Bedankt voor je waarschuwing. Je kan,als je geen respons krijgt, in de mail vermelden dat je
aangifte gaat doen. En een klacht bij de Ombudsman en bij TrosRadar.
Mogelijk helpt dit.
Suc6 van Ben
Ben,
Helaas komen de cd's uit de VS .....
Folkert
Folkert,
Ik heb dit een aantal jaren geleden ook gehad. Bij mij waren alle cd onleesbaar.
Heb toen vanuit de USA een nieuwe set ontvangen.
Ze zijn daar wel traag met beantwoorden emails.
Dank voor je info !
Ik zal dan maar eens een 3e mail sturen. Ze zijn idd erg traag met mail lezen,
zelfs een e-mail met leesbevestiging gaf geen respons. Het geld innen bij Visa gaat wel vlot ;-)
Groet, Folkert