Geachte forumgenoten,
De Nederlandse Genealogische Vereniging organiseert, volgens een nieuw persbericht,
op woensdag 10 april 2013 een lezing met de razend interessante titel
"Laat nieuwe informatie over genealogie naar u toekomen"
(waarover verder geen toelichting wordt gegeven; ik neem aan dat het hier
over het fenomeen RSS gaat?), verzorgd door de heer Bob Coret,
u welbekend als stichter van ons aller onvolprezen Stamboomforum.
Zie het persbericht op http://www.noord-holland.com/nl-NL/Lezing%20Historie%20en%20Familieonderzoek , beeldcitaat:
_________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
(Einde beeldcitaat; zie verder het persbericht.)
Nu, mensen! Een ideale gelegenheid voor iedereen
die, getuige o.a. de Stamboomforum-bijdragen
http://www.stamboomforum.nl/actualiteit/2/43052/0/hr_coret_ik_dank_u_voor_het_fatsoen_dat_u_niet_toont_en_ben_weg en http://www.stamboomforum.nl/actualiteit/2/42306/0/open_vraag_aan_bob_coret en http://www.stamboomforum.nl/actualiteit/2/41898/0/uitleg_beeindiging_functie_moderator
en http://www.stamboomforum.nl/servicedesk/2/43087/0/openbaar_maken_personen_
na_2_dagen_nog_niet_uitgevoerd ,
al máánden "staat te springen" om in contact te komen met de heer Coret,
om dat alsnog te proberen - wie weet, vóór of nà de lezing, of in een pauze "tussen de bedrijven door", of gewoon "backstage"
.
(Overigens: als u dit doet, adviseer ik u wel vriendelijk het volgende:
- bedenk dat het Stamboomforum, of welk ander Coret-forum u ook maar gebruikt,
een gratis dienst is, waar u gratis gebruik van maakt (afgezien van betaalde services);
- bedenk dat dhr. Coret dit wel allemaal vrijwillig, in de avond- en nachturen (kostbare vrije tijd!) heeft opgezet, zonder winstoogmerk, naast een fulltime-baan;
- oordeelt u niet te snel over uw wachttijd, of het feit dat u een probleem in de dienstverlening heeft ervaren, vóórdat u iets hoort over de achtergrond: wie weet, zou u zich moeten schamen over uw oordelen, als u de wèrkelijke reden achter evt. opgetreden vertraging/gebrekkige service zou kennen;
- stelt u zich vooràl niet op als "een klagende consument" (tenzij misschien ingeval van
afgenomen betaalde service, abonnementen e.d.), blijf vriendelijk en hanteer vriendelijke omgangsvormen...)
Vast een waardevolle lezing, uw moeite en tijd waard!
Met vriendelijke groet,
Dimitri Vlas