Heeft iemand ook gemerkt dat bij FamilySearch de Collections, die de optie "Browse images" hebben, geen van alle een werkend resultaat opleveren. Op vrijdag werkte dit nog wel.
Het probleem treedt bij iedere willekeurige collectie op.
Michaël
Boers 2 - 14 mei 2023 - 21:49 (laatst bijgewerkt 14 mei 2023 — 21:50 door auteur)
Nee hoor, in iedergeval vanochtend hier geen probleem
Michael Reinders - 15 mei 2023 - 05:16 (laatst bijgewerkt 15 mei 2023 — 05:17 door auteur)
Dag Michael,
Het probleem bestaat bij mij vandaag nog steeds. Echter: toen ik dezelfde procedure herhaalde met een Edge browser, in plaats van FireFox, was er geen enkel probleem.
Ik heb daarna de history van mijn FireFox browser gewist en nu werkt het daar ook weer correct. Blijkbaar is er onlangs iets gewijzigd in de verwijzingen die FamilySerach maakt en die door de browser gecached worden.