stamboomforum

Forum logoBoeken, (eigen)publicaties, websites » ancestry.com opgelost



Profiel afbeelding

Ik kan niet echt het goede forum vinden voor mijn vraag. Maar dan zal een moderator wel een wijziging uitvoeren.

FamilySearch is fantastisch, maar ik loop toch steeds vaker aan tegen het feit dat ancestry.com gegevens heeft die ik graag zou willen zien.

Maar ancestry is duur. Dus een betaald account nemen moet ik met zorg kiezen.

En dan mijn vraag: hoe makkelijk / hoe snel kom ik weer van dat duur betaalde abonnement af?

Gerrit Speek - 1 jan 2021 - 22:39

Ik heb even gekeken. Ik zie een 14 dagen gratis proefabonnement (https://www.ancestry.com/cs/offers/freetrial) en daarna kun jij maandelijks $40 betalen (of $150 per jaar). 

Heeft jouw bibliotheek misschien een abonnement? Hier in Toronto, Ontario kan ik al heel wat van ancentry.com gebruikenmet m'n bibliotheekkaart.

Eric Dunbar - 2 jan 2021 - 01:24

Dat er een 14 dagen gratis proefabonnement is had ik gezien.

Maar dat wordt onlosmakelijk gevolgd door een maandelijks of jaarlijks betaald abonnement.

Ik wil best 1 of 2 maanden betalen.

Mijn vraag is: hoe makkelijk kom ik er dan van af?

Gerrit Speek - 2 jan 2021 - 07:56

https://support.ancestry.com/s/article/Canceling-a-Subscription

Ik heb jaren geleden een keer een gratis proefabonnement van 2 weken genomen en toen de stappen (zie link) ondernomen om op te zeggen. Dat verliep zonder problemen.  

Ancestry is ook telefonisch bereikbaar als er problemen zijn.

richard ambagtsheer - 2 jan 2021 - 11:36


"best practice" ...

gratis proefabonnement
dat aan het einde van de looptijd opzeggen
dan krijg je een aanbod voor een abonnement tegen gereduceerd tarief
dat neem je voor 3 maanden
uiteindelijk heb je dan per maand gemiddeld een acceptabel tarief betaald

in 3 1/2 maand kun je heel veel informatie vinden ... je krijgt (veel) meer dan je lief is ...
het is de kunst om dat allemaal goed te downloaden, overzichtelijk op te slaan, te filteren en te verwerken

opzeggen is een fluitje van een cent
directe bevestiging
geen irritant colportage na afloop

 

zelf heb ik enkele malen Ancestry.co.uk gebruikt     ( tarieven )

rond 11/11 is daar soms een extra leuke aanbieding of zelfs helemaal gratis gebruik

 

Grtn

Jan K. (genealinks.tk) - 2 jan 2021 - 12:47 (laatst bijgewerkt 2 jan 2021 — 12:53 door auteur)







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu