stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Wat betekent het voor (betalende) gebruikers dat de helpdesk niet meer bezet is



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser)

Goedemiddag,
Er is bij veel onduidelijkheid over de website Genealogie Online.
De helpdesk is op dit moment onbezet?
Maar blijft de website wel in de lucht? 
Ik kan nog steeds de gedcom bestanden uploaden en de gevonden scans bekijken (dit vind ik persoonlijk het belangrijkste).

Dus in het kort:
Kan iemand uitleggen wat er precies aan de hand is en wat dit voor gevolgen heeft voor de (betalende) gebruikers.
Het is niet de bedoeling dat dit een discussie gaat oproepen, gewoon graag duidelijke antwoorden.

Alvast heel erg bedankt,
Met vriendelijke groet, Aly Kuik
 

Aly Kuik - 15 feb 2024 - 16:48

Bob Coret is de enige verantwoordelijke die hier antwoord op kan geven.

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/88831/0/let_op_de_helpdesk_is_opgeheven_door_bob_coret

 

Helaas het is niet anders en een duidelijker antwoord kan ik niet geven.😕

Groet,

Everardus moderator 

Everardus Rollema - 15 feb 2024 - 16:58 (laatst bijgewerkt 15 feb 2024 — 17:05 door auteur)

Beste Aly, 

Het probleem is niet alleen dat Bob de Helpdesk heeft verlaten, maar ook dat hij geen onderhoud meer pleegt op Coret sites, zeker niet op het Stamboomforum en Genealogie Online. 

Voor nu moeten we toezien hoe deze diensten aan het afbrokkelen zijn, met dit soort gekke bugs als gevolg. 

Yolanda Lippens - 20 feb 2024 - 19:46

Als betalend lid van o.a. genealogieonline en familiearchivaris heb ik nog ruim een half jaar ondersteuning van Coret tegoed.

Bij een beetje rondzoeken merk je dat Coret nog zeer recent (enkele dagen tot weken) actief is geweest op o.a. LinkedIn, Github en meer. Hij is dus zeker niet van de aardbodem verdwenen en ook niet te ziek om helemaal nergens meer op te reageren.

Van overmacht om niet aan zijn verplichtingen jegens betalende leden van een door hem gestartte internetservice te voldoen is dus geen sprake.

Zijn er op GO wellicht juridisch geschoolde leden die kunnen uitzoeken of eisen tot retourneringen van abonnementsgeld kans van slagen heeft en hoe dit aan te vliegen?

Peter de Jong - 21 feb 2024 - 17:03

Mijn Plus abonnement :  deze loopt tot en met 5 november 2025,

in plaats van 5 november 2024 !!!! ( Dus ik heb nog anderhalf jaar tegoed !!!

Dat was dus ook niet helemaal correct afgehandeld door Dhr Corret !!  

j.w.martens - 21 feb 2024 - 18:17

Van een betaald lid hoorde ik dat hij een aangetekende brief aan Coret Genealogie had gestuurd (adres op Google), waarna hij de volgende dag zijn teveel betaalde geld kreeg teruggestort en zijn abonnement werd verlengd met 3 dagen. Maar geen excuus. 

Deze weg zou voor nu de beste ingang kunnen zijn. 

Yolanda Lippens - 21 feb 2024 - 18:47

Al veel te lang is er geen technische ondersteuning meer op de websites van genealogieonline.nl en zustersites, daarover is genoegzaam gesproken op dit forum.

Mij verbaast dus dat ik vandaag een mail krijg om deze site aan te bevelen! Het zal wel een geautomatiseerd proces zijn (dit werkt dus nog) maar toch.

Bent u tevreden met Genealogie Online? Laat dit anderen weten door een aanbeveling te schrijven!

Uw aanbeveling, inclusief uw naam, profielfoto en link naar uw publicatie, wordt getoond op de Aanbevelingen pagina op Genealogie Online.

Ik ga de zaak nu nog maar niet negatief beoordelen maar deze situatie moet niet te lang meer duren.

Peter de Jong - 27 feb 2024 - 13:33

Is het wel raadzaam nu mijn abonnem te verlengen?

Hans Mestrum - 11 mar 2024 - 22:15


Beste Hans, 

ik vind het heel moeilijk om daarin te adviseren. Maar om eerlijk te zijn adviseer ik om nog even te wachten tot Bob weer terug is. 

Yolanda Lippens - 13 mar 2024 - 17:41








Dit onderwerp is gesloten.Nieuw onderwerp plaatsen
U kunt dus geen reactie meer plaatsen bij dit onderwerp. Wel kunt u natuurlijk een nieuw onderwerp starten.