stamboomforum

Forum logoGenealogie software / GEDCOMs » stamboom importeren vanuit myheritage opgelost



Profiel afbeelding

Het MyHeritage scherm ziet er bij mij anders uit dan in uw handleiding. Ik heb niet een bovenbalk met "Bestand enz." Ik zie alleen een MyHeritage balk met "MyHeritage(=Home) Start Stamboom Ontdekkingen DNA Onderzoek". Onder Stamboom vind ik alleen een item GEDCOM importeren, niet exporteren. Wat moet ik doen?

Groet, Lex

P.S. als ik op deze pagina ("Contact met beheerteam") onder dit invoerveld ("Uw bericht") op de knop "Toon lijst" klik, ben ik meteen mijn ingevoerde bericht kwijt en moet ik het weer opnieuw invoeren. Lastig hoor, of doe ik iets fout?

Lex Abels 46 - 26 nov 2020 - 12:32


Zie hier de instructie: https://www.myheritage.nl/help-center/nl/article/kan-ik-een-gedcom-bestand-van-mijn-online-stamboom-exporteren

Dus wel naar het kopje Stambomen gaan. Daar zie je onder Gedcom importeren de keuze Stambomen beheren staan. Die moet je hebben. 

Bij elke stamboom die je geplaatst hebt staat achter die stamboom de keuze om de originele gedcom te downloaden, of de actuele data.

karel honings - 26 nov 2020 - 14:57







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu