stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Probleem met 'volgende pagina' bij GO Stambomen - Familienamen opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Edge browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/stambomen.php?p1=GensDataPro&p2=87a9161d9646d4ec469d51d6aa1750fe

Ik probeer op Stambomen » Genealogie Online door te klikken naar 'volgende pagina', maar het werkt niet. Ook niet door op 2, 3, 4 etc. te klikken.

Gerrit Scholl - 9 feb 2022 - 22:14

Klopt, hetzelfde navigatieprobleem speelt vaker op GO, zie

https://www.stamboomforum.nl/zoek/?q=navigatie&forumid=4&periode=0&sort=0&search=

Zou fijn zijn als 't consequent op alle pagina's opgelost wordt.

Pauline Berens EBBI - 10 feb 2022 - 11:02

Pauline, op mijn samsung telefoon werkt de navigatie bij de link die ik aangaf ook niet, maar bij jouw link werkt de navigatie wel

Gerrit Scholl - 10 feb 2022 - 11:17 (laatst bijgewerkt 10 feb 2022 — 11:18 door auteur)

Hallo Gerrit, wat 'n misverstand, ik kan idd in het zoekresultaat van m'n gedeelde link naar de volgende pagina binnen de Helpdesk, maar de link deelde ik om aan te geven dat vergelijkbare navigatieproblemen zich ook in andere onderdelen van GO voordoen en al vaker aangekaart zijn bij de Helpdesk. Met als achterliggend idee dat Bob Coret 'tzelfde probleem op diverse plaatsen kan aanpassen. Even gezocht welke ik bedoelde, hier is ie, 'n probleem dat op opgelost staat maar dat nog niet is volgens de laatste persoon die reageerde.

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/83692/0

Inmiddels meldt Jasper de Jong dat dit probleem inmiddels is opgelost, zie

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/83841/0/bladeren_bij_go_afbeeldingen_beheren_nog_niet_opgelost

Dus, je probleem staat nu weer op zich Gerrit, geen andere openstaande bladerproblemen bekend:-)

Pauline Berens EBBI - 10 feb 2022 - 13:56 (laatst bijgewerkt 10 feb 2022 — 17:33 door auteur)

Dit probleem is inmiddels opgelost. Kunt u het nog eens proberen? 

Dan graag eerst browser opschonen (cookies/cache verwijderen), opnieuw inloggen en opnieuw proberen.

Yolanda Lippens - 11 feb 2022 - 10:26

Helaas. Het probleem is er nog steeds, ook nadat ik de browser 'opgeschoond' heb.

Bovendien is het zelfde probleem er ook vanaf mijn Samsung telefoon. Daar gebruik ik de Genealogie Online app.

Moet ik daar ook 'opschonen' ? En hoe dan ?

Gerrit Scholl - 11 feb 2022 - 16:12

Het probleem is idd nog niet opgelost, zie schermafdruk Firefox, gemaakt op het moment dat ik met de muis pagina 4 aanwees, zodat je linksonder parameter p=4 ziet. Hebben we het wel over dezelfde webpagina, dus Publicaties in het Zonnetje en dan bladeren?

https://www.genealogieonline.nl/stambomen.php?p=742

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Ik meen zeker te weten dat bladeren wel werkte toen ik 28-11-2021 het volgende onderwerp aankaartte:

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/83193/0

Pauline Berens EBBI - 11 feb 2022 - 16:18 (laatst bijgewerkt 12 feb 2022 — 10:33 door auteur)

Pauline,

Vreemd, als ik naar https://www.genealogieonline.nl/stambomen.php?p=742 ga krijg ik wel de 742e pagina, niet de eerste.

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Kan het zijn dat die pagina nog in Firefox cache zit? Kun je naar https://www.genealogieonline.nl/stambomen.php?p=742 gaan, en als dan toch weer pagina 1 wordt getoond, op Ctrl-F5 drukken (hiermee wordt de pagina geladen van de website en niet uit de cache).

Bob Coret - 7 mar 2022 - 16:29

Hallo Bob, inmiddels krijg ik ook pagina 742 te zien op

https://www.genealogieonline.nl/stambomen.php?p=742

in Chrome, Edge en Firefox, ook zonder SHIFT Refresh of CTRL F5. Het oorspronkelijke probleem van Gerrit Scholl is volgens mij ook opgelost.

Pauline Berens EBBI - 7 mar 2022 - 16:52


Het bladeren werkt nu inderdaad, maar ik vind het erg vreemd dat er van de 745 pagina's maar 26 gebruikt worden.

Zal dit nu toch maar als opgelost markeren.

Gerrit Scholl - 27 mar 2022 - 14:17







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu