stamboomforum

Forum logoGenealogische software » Update Genealogie Online publicatie vanuit GensDataPro werkt niet meer [opgelost]


Profiel afbeelding

Ik krijg tekst Update mislukt. Foutmelding van Genealogie Online...

Martien Jonker

Probeert u een publicatie te verversen of een nieuwe publicatie toe te voegen?

Yolanda Lippens

Verversen.... Is stamboom onafhankelijk.. Nu stamboom Jacobs en Verbruggen...

m.v.g. Martien

Martien Jonker

Soms kunt u beter de oude publicatie verwijderen en dan opnieuw uploaden. Kunt u dat eens proberen?

Yolanda Lippens

Sorry dan moet ik al mijn stambomen verwijderen.  In eens kan ik geen update meer uitvoeren. Heeft de heer Coret soms een wijziging uitgevoerd.????

Martien Jonker

Moet ik het probleem ook aanmelden bij de helpdesk van GensDataPro??

Martien Jonker

Ik heb zo juist een nieuwe proef stamboom aangemaakt. Ook hier krijg ik de foutmelding. Stamboom Jacobs

Martien Jonker

U zegt dat het stamboom afhankelijk is. Kunt u een patroon zien welke goed gaan en welke niet goed?

Kunt u het nogmaals met 1 stamboom proberen, vervolgens even wachten tot u de bevestigingsmail heeft ontvangen. En dan de volgende?

Yolanda Lippens

Is de export van uit GensDataPro goed gegaan? Dit zou u alsnog een keer uitvoeren.

Ik neem aan dat u het gedcom bestand selecteert bij uw upload keuze?

Yolanda Lippens

Nee ik  update direct van uit het programma. Tabblad Uitvoer... Ik heb twee nieuwe stambomen aangemaakt. En bij opzenden krijg ik  direct de bekende foutmelding, dus wachten op een email heeft geen zin..

Martien Jonker

Dan zou u uw vraag wellicht beter kunnen bij stellen bij de helpdesk van GensDataPro.

Om toch nog e.e.a. uit te sluiten, ben ik wel benieuwd wat er gebeurd als u uw stamboom in GDP exporteert als Gedcom, en handmatig importeert in Genealogie Online. Durft u dat aan?

Yolanda Lippens

Hierbij mijn bericht naar de helpdesk van GensDataPro

 

Ls,

Sinds vandaag kan ik niet meer publiceren of een update op Genealogie Online uitvoeren. Ik krijg de melding Update mislukt. Foutmelding van Genealogie Online.  Ik heb deze foutmelding ook bij Genealogie Online aangemeld.  Hierbij de laatste reactie van Yolanda Lippens..

Dan zou u uw vraag wellicht beter kunnen bij stellen bij de helpdesk van GensDataPro.

Om toch nog e.e.a. uit te sluiten, ben ik wel benieuwd wat er gebeurd als u uw stamboom in GDP exporteert als Gedcom, en handmatig importeert in Genealogie Online. Durft u dat aan?

Zie verder Genealogie Online forum op Stamboom Forum..

 

Ik wacht uw reactie af.

Met een vriendelijke groet

Martien Jonker

Martien Jonker

Prima. Wilt u ondertussen proberen of het lukt met het exporteren en importeren van het gedcom bestand?

Als dat namelijk al bij de 1e stap/procedure fout gaat, is het eenvoudiger om de boosdoener te zoeken.

Yolanda Lippens

Prima, maar wordt pas maandag..

Martien Jonker


Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem: foutmelding 'update mislukt' bij uitvoer vanuit GensDataPro29 naar 'Update Genealogie Online publicatie'.

Met handmatige upload van een zojuist door GensDataPro29 gemaakt Gedcom-bestand (export functie) naar Genealogie Online geen foutmelding en normale bevestiging dat publicatie is bijgewerkt. Dat werkt dus wel.

Daarna nog eens geprobeerd vanuit GDP, maar weer dezelfde foutmelding. Wel valt mij (weer) op dat het tijdens het aanmaken van het Gedcombestand de aanmaak even stokt (melding: gensdatapro reageert niet) en dan na ca. 30 seconden weer doorgaat met het aanmaken van het gedcom-bestand. Waarna dan helaas weer de foutmelding verschijnt dat de update mislukt is.

Peter de Wit







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu