Ik krijg tekst Update mislukt. Foutmelding van Genealogie Online...
Probeert u een publicatie te verversen of een nieuwe publicatie toe te voegen?
Verversen.... Is stamboom onafhankelijk.. Nu stamboom Jacobs en Verbruggen...
m.v.g. Martien
Soms kunt u beter de oude publicatie verwijderen en dan opnieuw uploaden. Kunt u dat eens proberen?
Sorry dan moet ik al mijn stambomen verwijderen. In eens kan ik geen update meer uitvoeren. Heeft de heer Coret soms een wijziging uitgevoerd.????
Moet ik het probleem ook aanmelden bij de helpdesk van GensDataPro??
Ik heb zo juist een nieuwe proef stamboom aangemaakt. Ook hier krijg ik de foutmelding. Stamboom Jacobs
U zegt dat het stamboom afhankelijk is. Kunt u een patroon zien welke goed gaan en welke niet goed?
Kunt u het nogmaals met 1 stamboom proberen, vervolgens even wachten tot u de bevestigingsmail heeft ontvangen. En dan de volgende?
Is de export van uit GensDataPro goed gegaan? Dit zou u alsnog een keer uitvoeren.
Ik neem aan dat u het gedcom bestand selecteert bij uw upload keuze?
Nee ik update direct van uit het programma. Tabblad Uitvoer... Ik heb twee nieuwe stambomen aangemaakt. En bij opzenden krijg ik direct de bekende foutmelding, dus wachten op een email heeft geen zin..
Dan zou u uw vraag wellicht beter kunnen bij stellen bij de helpdesk van GensDataPro.
Om toch nog e.e.a. uit te sluiten, ben ik wel benieuwd wat er gebeurd als u uw stamboom in GDP exporteert als Gedcom, en handmatig importeert in Genealogie Online. Durft u dat aan?
Hierbij mijn bericht naar de helpdesk van GensDataPro
Ls,
Sinds vandaag kan ik niet meer publiceren of een update op Genealogie Online uitvoeren. Ik krijg de melding Update mislukt. Foutmelding van Genealogie Online. Ik heb deze foutmelding ook bij Genealogie Online aangemeld. Hierbij de laatste reactie van Yolanda Lippens..
Dan zou u uw vraag wellicht beter kunnen bij stellen bij de helpdesk van GensDataPro.
Om toch nog e.e.a. uit te sluiten, ben ik wel benieuwd wat er gebeurd als u uw stamboom in GDP exporteert als Gedcom, en handmatig importeert in Genealogie Online. Durft u dat aan?
Zie verder Genealogie Online forum op Stamboom Forum..
Ik wacht uw reactie af.
Met een vriendelijke groet
Martien Jonker
Prima. Wilt u ondertussen proberen of het lukt met het exporteren en importeren van het gedcom bestand?
Als dat namelijk al bij de 1e stap/procedure fout gaat, is het eenvoudiger om de boosdoener te zoeken.
Prima, maar wordt pas maandag..
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem: foutmelding 'update mislukt' bij uitvoer vanuit GensDataPro29 naar 'Update Genealogie Online publicatie'.
Met handmatige upload van een zojuist door GensDataPro29 gemaakt Gedcom-bestand (export functie) naar Genealogie Online geen foutmelding en normale bevestiging dat publicatie is bijgewerkt. Dat werkt dus wel.
Daarna nog eens geprobeerd vanuit GDP, maar weer dezelfde foutmelding. Wel valt mij (weer) op dat het tijdens het aanmaken van het Gedcombestand de aanmaak even stokt (melding: gensdatapro reageert niet) en dan na ca. 30 seconden weer doorgaat met het aanmaken van het gedcom-bestand. Waarna dan helaas weer de foutmelding verschijnt dat de update mislukt is.
Dank Peter voor de moeite. Hopelijk gaan Genealogie Online en GensDataPro het probleem nu samen oplossen. Meld jij het probleem.ook aan bij de Helpdesk van GensDataPro...
Vandaag heb ik de gevraagde opdracht uitgevoerd. Geeft geen probleem. Vraagje is? Is er al contact over dit probleem met de programmeur van GDP en de Heer Coret???
Goed om te weten dat een import van de gedcom bij Genealogie Online wel goed werkt.
Dan ligt de bal nu bij GDP om te kijken wat er stokt in hun software.
Ik zou dit feit ook aan hen doorgeven, des te meer info voor hun, des te beter zij het kunnen onderzoeken.
Tot zij meer hebben onderzocht is het voor ons ook even afwachten.
Het is beter dat zij eerst gaan kijken wat er aan de hand is aan hun kant. Mochten zij contact willen met ons, dan kunnen ze mij via een privé bericht op dit forum benaderen.